Handlekurven

KONTAKT OSS

Hei! Hvordan kan vi hjelpe deg?

PARTYNINJA'S KUNDeservice

kundservice@partyninja.no

VANLIGE SPØRSMÅL

Kan jeg endre/avbestille en ordre?

Dersom din bestilling ikke har blitt pakket kan vi endre eller avbestille den. Våre medarbeidere på lageret er utrolig raske, så send oss en e-post så fort som mulig til info@partyninja.no. Skriv "Avbestilling" i emnefeltet for raskere behandling av ditt ærende..

Hvor raskt svarer kundeservice på e-post?

Vår kundeservice er bemannet 365 dager i året, hver dag hele uken.

Vanligvis får du raskt svar på henvendelsen din i løpet av dagtid. Hvis du ikke har fått svar på spørsmålet ditt innen rimelig tid, kan det hende at e-posten din har havnet i søppelpostfilteret, noe som dessverre skjer ganske ofte. Umiddelbart etter at du har sendt oss en e-post, skal du motta en automatisk bekreftelse fra vårt kundesystem med et saksnummer for spørsmålet ditt. Hvis du ikke har mottatt dette umiddelbart, har e-posten din blitt hindret på veien og har ikke kommet frem. Prøv å sende oss en e-post på nytt.

Jeg glemte å skrive inn min rabattkode

Ingen problem. Det eneste du behøver å gjøre er å kontakte oss og oppgi ditt ordrenummer og rabattkoden du ønsker å legge til så løser vi saken for deg.

Jeg ønsker å returnere en vare

For å returnere en eller flere varer ber vi deg om å sende oss en e-post til vår kundeservice. Oppgi ditt ordrenummer og hvilke varer du ønsker å returnere.

Företagsinformation

"Partyninja"
Purefun Commerce AB Org nr: 556744-5209
Mossvägen 10, 31441 Torup

LETER DU ETTER NOE ANNET?