KONTAKT OSS
Hei! Hvordan kan vi hjelpe deg?
PARTYNINJA'S KUNDeservice
kundservice@partyninja.no
VANLIGE SPØRSMÅL
Kan jeg endre/avbestille en ordre?
Dersom din bestilling ikke har blitt pakket kan vi endre eller avbestille den. Våre medarbeidere på lageret er utrolig raske, så send oss en e-post så fort som mulig til info@partyninja.no. Skriv "Avbestilling" i emnefeltet for raskere behandling av ditt ærende..
Hvor raskt svarer kundeservice på e-post?
Vår kundeservice er bemannet 365 dager i året, hver dag hele uken.
Vanligvis får du raskt svar på henvendelsen din i løpet av dagtid. Hvis du ikke har fått svar på spørsmålet ditt innen rimelig tid, kan det hende at e-posten din har havnet i søppelpostfilteret, noe som dessverre skjer ganske ofte. Umiddelbart etter at du har sendt oss en e-post, skal du motta en automatisk bekreftelse fra vårt kundesystem med et saksnummer for spørsmålet ditt. Hvis du ikke har mottatt dette umiddelbart, har e-posten din blitt hindret på veien og har ikke kommet frem. Prøv å sende oss en e-post på nytt.
Jeg glemte å skrive inn min rabattkode
Ingen problem. Det eneste du behøver å gjøre er å kontakte oss og oppgi ditt ordrenummer og rabattkoden du ønsker å legge til så løser vi saken for deg.
Jeg ønsker å returnere en vare
For å returnere en eller flere varer ber vi deg om å sende oss en e-post til vår kundeservice. Oppgi ditt ordrenummer og hvilke varer du ønsker å returnere.
Företagsinformation
"Partyninja"
Purefun Commerce AB Org nr: 556744-5209
Mossvägen 10, 31441 Torup
