Handlekurven

FULLSTENDIGE KJØPSVILKÅR


§1. ALLMENT

Disse kjøpsvilkår (“Avtalen”under) er tilpasset for salg på internet (fjernsalg). Purefun Grop AB (Organisasjonsnummer 556744-5209) er den selgende parten. Den kjøpende parten refereres til som "kunden" i denne avtalen. Vilkårene i avtalen er tilpasset for salg til privatpersoner over 18 år som er bosatt i Norge, og salg av varer ("produkter" nedenfor). Hos oss kan du som kunde enkelt gjøre en bestilling hos www.partyninja.no ("Nettstedet " nedenfor).

Bestemmelsene i denne avtalen gjelder ikke for kontrakt om kjøp inngått før 7. juli 2015. For økt tydlighet finnes en datomerking i toppen av kjøpsvilkårene. Dersom vilkårene i avtalen har endret seg er også en sluttdato indikert. Dersom sluttdato oppgis gjeller avtalen til og med til kl. 00:00 den datoen som avtalen opphøres. Du som kunde får mulighet til å godta disse betingelsene i forbindelse med din bestilling.

Vilkår eller en del i denne avtalen som avviker fra den obligatoriske loven er uten virkning i den grad at hendelsen ikke er i favør til kunden. Denne bestemmelsen gjelder kun dersom kunden er en privatperson, og at kjøpet er relatert til privat forbruk.

§2. BESTILLING

Hos Purefun Group AB bestiller du produkter enkelt og raskt. Vi tilbyr sikre betalingsalternativer og trygge leveranser. Purefun Group AB mottar din bestilling når du klikker på knappen "Fullfør handelen" i kassen (Trinn 4 av 4). Ved å klikke på "Fullfør handelen"-knappen aksepterer du som kunde betalingsansvar for din bestilling. Når Purefun Group AB har mottatt din bestilling vil du motta en e-post "Ordrebekreftelse" til den e-postadressen du oppga når du bestilte. Vi gir deg som kunde muligheten til å gjøre en hurtig bestilling via vår gjeste kasse uten å måtte logge inn påwww.partyninja.no. Når du klikker på "Fullfør handelen"-knappen godkjennes denne avtalen.

Handle trygt med angrerett

Hvis du angrer deg, kan vi tilby deg å kansellere ordren som du har plassert.

For å gjøre en kansellering, kan du kontakte kundetjenesten. Avbestilling må meldes før ordren er pakket.

§3. PRISER OG AVGIFTER

Prisene er oppgitt i norske kroner (NOK) inkludert merverdiavgift (mva) i henhold til gjeldende skatteavgift. Skattepliktige produkter belastet med enten 25%, 12% eller 6%. Avgifter for frakt og betaling kan tilkomme for hver bestilling, se §5. Betaling og §7. Levering i avtalen for mer informasjon.

Avgift for ikke-avhentede forsendelser

Hvis du som kunde ikke skulle hente din bestillingen som avtalt, fakturerer vi et gebyr på 250 NOK inkludert moms. Gebyret er nødvendig for oss til å dekke frakt og håndterings kostnader som oppstår. Merk at hvis du ikke tar imot eller henter din forsendelse teller ikke dette som om du har angrer på kjøpet. For mer informasjon, se §8. Angrerett og tilbakebetaling nedenfor.

Tilbud

Tilbud og kampanjer annonsert på nettstedet er gyldig så lenge lageret rekker, med mindre andre vilkår er oppgitt i forbindelse med tilbudet.

§4. PRODUKT OG SORTIMENT

Alle produkter som tilbys på nettstedet er egnet for bruk i det norske markedet . Dette betyr at produktene oppfyller norske miljø og sikkerhetsforskrifter. Normalt leveres de med instruksjoner på norsk, hvis det er nødvendig for produktets bruk. Eventuelle tekniske spesifikasjoner, spesielle krav til tilleggsutstyr samt informasjon om begrensningene og plomering fremgår på produktsiden så langt det er rimelig eller lovpålagt.

Fargegjengivelse på produktbilder

De produktbilder som vises på nettsiden skal gjenspeile produktets farge og andre egenskaper så realistisk som mulig. Fordi fargen kan variere avhengig av hvilken skjerm du som kunde bruker, kan vi ikke garantere at produktes farger nøyaktig gjenspeiler fargene du opplever på skjermen.

§5. BETALNING

Fakturabetaling

Purefun Group AB tilbyr kundene å betale med faktura med 14 dagers betalingstid, et administrasjonsgebyr på 29 NOK vil bli lagt til per kjøp. Dersom varen ikke blir betalt til angitt tidpunkt tilkommer et purregebyr på 50 NOK og rente på 8%. På kjøpstidspunktet gjørs en vanlig sjekk av kredittverdighet som i noen tilfeller kan bety at en kredittvurdering er tatt på kunden. Dersom kunden er en privatperson eller enkeltpersonforetak sendes et brev på at det er gjort en kredittsjekk til kunden i posten. Når du betaler med faktura vil kundedata lagres og forvaltes for å utføre kundeanalyser, identifikasjon, kredittkontroll.

Kortbetaling med Payson

Purefun Group AB tilbyr kortbetalinger gjennom vår betalingspartner Payson som er autorisert med PCI DSS sertifisering. Dine kort oppgifter overføres og lagres sikkert i kryptert form. Kortet belastes når du som kunde fullfører din bestilling, kortbetalinger er mulig med følgende korttyper:

-VISA

-MasterCard

Direktebetaling (bank)

Purefun Group AB tilbyr kundene å betale direkte fra deres bankkonto. For å betale med bankkontoen, må du som kunden logge inn og identifisere deg selv i banken din. Når du har fullført pålogging og har godkjent kjøpet hos din bank er betalingen er fullført. Direkte betaling tilbys til kunder med en bankkonto hos:

-SEB

-Swedbank

-Nordea

-Handelsbanken

(Ikke oversatt til norsk)

Delbetalning Klarna konto

Betalsättet för dig som själv vill välja hur mycket du betalar varje månad. Men Klarna konto är mer än så. Förutom att du alltid får hem dina varor innan du betalar, samlar du alla dina köp på ett konto. Detta gäller även om du har handlat i flera olika butiker via Klarna konto. Det betyder en enda faktura, oavsett antalet köp.

-Få alltid hem varan innan du betalar

-Betala från 50 kr/mån eller 1/24 av totalbeloppet

-Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter

-Alla dina köp samlas på ett konto och på en faktura

-Handla nu - betala i slutet av nästkommande månad

-En aviavgift om 29 kr, oavsett antalet köp

-Du kan när som helst betala hela beloppet på en gång

Vid ett köp om 10000 kr med Klarna Konto basvillkor är uppläggningsavgiften 0 kr. Den gällande årsräntan är 19,90 % vilket motsvarar en effektiv ränta om 29,22 %. Kreditköpspriset är 11458 kr. Antalet delbetalningar är 12 stycken och varje delbelopp är 955 kr. Exemplet förutsätter att avbetalning sker under ett års tid. Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du kommer då få en kopia på kreditupplysningen per post.

Allmänna villkor hittar du här. Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation hittar du här.

§6. OPPFYLLELSE AV AVTALE

Purefun Group AB starter oppfyllelsen av denne avtalen når du klikker på knappen "Fullfør handelen" i kassen. Purefun Group AB har oppfylt sin del av avtalen når du har mottatt fulstendig levering av de bestilte produktene i din besittelse. Du som kunden har oppfylt din del av denne avtalen når du har betalt fulstendig betaling og mottatt levering av de bestilte produkter på den leveringsmåte som avtalt.

§7. LEVERING

Produktene blir levert direkte til den adressen du oppga ved bestilling, i samarbeid med logistikkpartnere. Purefun Group AB sender bestillinger på helgfrie ukedager. Siste bestillingspunkt er kl.14:00 hvis ordren skal sendes samme dag. Bestilling som kommer etter kl.14:00 på helgfrie ukedager sendes neste helgfrie ukedag.

Lagerstatusen angir om varen er på lager når du bestiller. Generell leveringstider angitt nedenfor, om bestillingen omfatter produkter med ulike leveringsstatus blir leveringstiden den samme som for det produktet med lengst leveringstid.

Fraktkostnader:

En frakt kostnad på 69 NOK inkludert moms tilkommer på hver bestilling og vises i kassen.

Leveringstid:

Hvis leveringstider angitt nedenfor ikke gjelder for et kjøp, og hvis en leverings tid ikke er avtalt utenfor denne avtalen forplikter Purefun Group AB til å fullføre leveringen uten unødig opphold, men senest innen 30 dager fra avtalens inngående. I det tillfellet kunden skal betale på forhånd, forbeholder Purefun Group AB seg rett til å avvente betaling før leveringen starter.

Posten MyPack i samarbeid med Post (Standarfrakt)

Posten MyPack leveres innen 3-5 hverdager fra den dagen bestillingen er sendt fra Purefun Group ABs lager. Du blir varslet når du kan plukke opp pakken på ditt poststed. Hvis du velger SMS-varsling vil du bli varslet når varen kan hentes på poststedet. Posten MyPack skal hentes innen 14 dager etter meldingen dato. Ikke-avhentede forsendelser returneres til Purefun Group AB, du som kunde vil da bli belastet med et gebyr på 250 NOK inkludert moms. Posten MyPack er en sporbar forsendelsesmetode.

Levering langs bygdeveier og øy bebyggelse

Hvis din leveringsadresse er langs bygdeveier og øy bebyggelse uten normal broforbindelse kan leveringstiden forlenges med 2-3 hverdager.

Leverings forsinkelse

Oppstår en levering forsinkelse som er av vesentlig betydelse for deg som kunde, har du rett til å kansellere avtalen uten kosnad eller Purefun Group AB kan ikke møte en leveringstid som er avgjørende for at kunden skal inngå avtalen og kunden har meddelt fra om dette før kontraktsinngåelsen. I det tilfelle at kjøpet har ment at et produkt skal være tilpasset, produsert eller spesielt anskaffes etter kundens ønsker og Purefun Group AB ikke kan trekke tilbake produktet uten betydelig tap, har kunden kun rett til å heve kjøpet dersom formålet med kjøpet er vesentlig mislykket på grunn av forsinkelsen og Purefun Group AB innså eller burde ha innsett dette.

Transport risikoen

Risikoen for forsendelsen overføres til deg som kunde når den er levert til deg. Dette betyr at Purefun Group AB står for transport risikoen til forsendelsen har nådd deg.

§8. ANGRERETT OG GJENKJØP

Angrerett

Kunder som inngår denne avtalen som en privatperson har rett til å trekke seg fra kontrakten i henhold til loven om fjernsalg og avtaler utenfor butikklokale. Angrerett gjelder ikke for kunder som har inngått denne avtalen som næringsdrivende. Den retten gjelder i 14 dager (angrefristen), tiden regnes fra den dagen da du som kunde mottok leveransen. Angreretten gir kunden rett til å undersøke varene og returnere dem i det tilfellet kunden angrer sitt kjøp. Når kunden har angret sitt kjøp har kunden rett til å få tilbake det han har betalt, forutsatt at kunden ikke har brukt produktet i større grad enn det som er nødvendig for å undersøke den. Ved bruk av angrerett skal kunden varsle Purefun Group AB og deretter returnere alle produkter som ordren omfatter til Purefun Group AB uten ugrunnet opphold, men senest innen 14 dager. Ved retur skal kunden dekke kostnadene ved returfrakt.

Etter at kunden har gitt beskjed om å bruke sin angrerett vil Purefun Group AB gjennomføre refusjon uten unødig forsinkelse, men senest innen 14 dager, forutsatt at Purefun Group AB har mottatt produktene kunden returnerer, alternativt dersom kunden har gitt bevis på retur. Skulle du som kunde returnerer færre produkter enn hva orderen omfatter, refunderes kun verdien for de produktene du sender tilbake. Tilbakebetaling skjer med samme betalingsmetode som kunden brukte i den grad at det er teknisk mulig. Eventuelle avskrivninger og fradrag for frakt dersom kunden har valgt andre alternativ enn standard frakt kan gjøres for tilbakebetalingen.

Avskrivningfradrag for benyttet angrerett

Hvis kunden har håndtert produktene mer enn det som er nødvendig å undersøke disse og håndtering har forårsaket produktenes falt i verdi. For eksempel vil verdien av produktene reduseres ved slitasje. I disse tilfellene er kunden erstatningsansvarlig til Purefun Group AB for skadelig verdinedsettelse. En markedsvurdering av den faktiske verdinedsettelse gjøres av Purefun Group AB i hvert tilfelle. Nedenfor vises fradrags nivåer, disse er bare eksempler på beregningsgrunnlaget anvendt for beregning av avskrivninger. Purefun Group AB vurdering gjøres alltid fra et helhet perspektiv. Legg merke til at intime varer er fritatt angrett ved lov, brukte voksen leketøy eller undertøy faller innenfor Nivå 5 med 100% verdinedsettelse fradrag.

Nivå 1. - Hvis produktet viser en mindre slitasje eller skade, slik som en mindre ripe:

20% verdinedsettelse fradrag.

Nivå 2 -Hvis produktet viser en merkbar slitasje eller skade , slik som tydelig ripe eller skade:

40% verdinedsettelse fradrag.

Nivå 3. -Hvis produktet har skader på produktet som påvirker produktets funksjon:

60% verdinedsettelse fradrag.

Nivå 4. -Hvis produktet har betydelig skade på produktet og/eller overdreven slitasje av produktet:

80 % verdinedsettelse fradrag.

Nivå 5. -Hvis produktet er i en slik tilstand at det anses uselgbart eller at en reparasjon ikke er økonomisk forsvarbart:

100% verdinedsettelse fradrag.

Skade på emballasjen

Dersom emballasjen mangler eller har slike skader at den ikke kan brukes om igjen:

20% verdinedsettelse fradrag.

Noen produkter er unntatt fra angreretten med støtte i loven om fjernsalg og avtaler utenfor butikklokalene:

-Forseglet hygieneartikler som blir utasatt på grunn av helsemessige eller hygieniske årsaker, og der kunden har brutt forseglingen.

Prosedyre for angrerett

Bruk kontaktinformasjonen nedenfor for å informere Purefun Group AB om at du ønsker å angre kjøpet. Klikk her for å komme til informasjon om angrerett på forbrukerrådet hjemmeside.

Kontaktinformasjon

Purefun Group AB

Box 72

31222 LAHOLM

Sverige

E-post: info@partyninja.no

30 dager åpent kjøp

Åpent kjøp tilbys i 30 dager etter at produktet er levert til deg. I løpet av den tiden åpent kjøp gjelder, gjenkjøper Purefun Group AB produkter til verdien du har betalt for produktene, inklusive kostnader for frakt til kunden. Kunden er selv ansvarlig for å betale for retur ved bruk av åpent kjøp. Kostnad for andre tjenester som utføres er ikke kompensert av Purefun Group AB.

Følgende vilkår gjelder for åpent kjøp:

-Produktet må være ubrukt og uskadet.

-Originalforpakningen må være uskadet.

Utnyttelse av Åpent kjøp

For å bruke åpent kjøp, kan du kontakte oss via kundetjeneste.

30 dagers bytterett

Du har rett til å bytte produktet i 30 dager fra levering av produktet til deg. Ved bytte får du verdien av produktene du returnerer inkludert eventuelle fraktkostnader som du har betalt tilgode hos Purefun Group AB. Tilgodesum for produkter som har blitt kjøpt tilbake utlignes mot verdien av produktene du bestiller i forbindelse med utøvelse av bytteretten. Dersom verdien av produktene du bestiler overskrider din tilgode sum, må du betale differansen til Purefun Group AB. Dersom verdien av produktene som tilbakekjøpes overstiger verdien av produktene bestilt i forbindelse med byttet, kan du bruke forskjellen som tilgodelapp på neste kjøp hos Purefun Group AB. Ved retur av produkter som følge av bytte, skal du som kunde selv betale for returfrakt.

Følgende vilkår gjelder for bytte:

-Produktet må være ubrukt og uskadet.

-Originalforpakningen må være uskadet.

Bruk av bytteretten

For å bytte produkter, kan du kontakte oss via kundetjeneste

Retur av produkter

Se §10. Returnerer nedenfor for informasjon om retur prosedyre ved retur av produkter.

§9. REKLAMASJON OG GARANTI

Reklamasjonsrett

Kunder som har kjøpt et produkt som privatperson har rett til å returnere produktet hvis det er feilaktig i henhold til forbrukerkjøpsloven . Reklamasjonsretten dekker produksjons feil og er gyldig i tre år fra når kunden fikk produktet i sin besittelse. Reklamasjonsretten dekker feil som har oppstått under transport av produktet til kunden. (Se Klager på transportskader under). Et produkt som avviker fra det som er avtalt mellom kunden og Purefun Group AB eller på annen måte oppviser mangler kan også betraktes som feilaktig. Feil som har oppstått på grunn av skade som kunden har forårsaket regnes ikke som produksjonsfeil.

Hvis kunden reklamerer et defekt produkt etter 6 måneder fra det tidspunkt kunden fikk produktet i sin besittelse, har kunden ansvaret for å demonstrere at feilen i produktet var der opprinnelig. Purefun Group AB anbefaler altid å undersøke produktene når de blir levert og rapportere eventuelle feil så snart de blir oppdaget. Ved reklamasjon av defekte produktet har du som kunde rett til å få feilen reparert, alternativt tilsendt et feilfri produkt. I noen tilfeller, har du også rett til å heve avtalen og få tilbake det du har betalt. For godkjente reklamasjon skal ikke kunden holdes ansvarig for eventuelle kostnader knyttet til klagen. Som et eksempel kostnaden for å returnere et feilaktig produkt erstattes av Purefun Group AB. Merk at du som kunde så langt som mulig skal minimalisere eventuelle kostnader i tilfelle et produkt viser seg å være feilaktig. Ved reklamasjon skal hver part uten ugrunnet forsinkelse tilbakelevere det de har mottatt, i det tilfelle Purefun Group AB skal gjøre en ny levering, har kunden rett til å beholde det defekte produktet i sin besittelse til at de får levert det feilfrie produktet.

Kontakt ved reklamasjon

Kontakt kundeservice

Returner ved reklamasjoner

For å returnere defekte produkter eller materialer, se §10. Returer.

§10. RETURER

Ved retur av produkter eller materialer til Purefun Group AB, skal produktene være pakket på en slik måte at de er beskyttet under transporten. Purefun Group AB anbefaler derfor at du alltid pakker produktene på samme måte og med samme emballasje som når produktene ble sendt til deg. I de tilfeller du pakker produkter på substandard måte og produktet tar skade pga pakkingen under transporten til Purefun Group AB, bærer du som kunde også ansvaret for skaden.

For retur av produkter til Purefun Group AB er du ansvarlig for at produktene når Purefun Group AB uskadet. Purefun Group AB anbefaler at kundene bruker sporbar frakt til returer.

Returadresse:

Tilbakebetaling

Purefun Group AB vil refundere pengene uten ugrunnet opphold ved bruk av angreretten og åpent kjøp eller om tilbakebetaling er avgjort i en klagesak .

§11. FORBEHOLD

Forbehold om eiendomsrett

Alle produkter er beheftet med eiendomsrett til Purefun Group AB fram til kunden har oppfylt sine forpliktelser i henhold til denne avtalen. Dette betyr at eiendomsretten overføres til kunden når kunden oppfyller sine forpliktelser etter avtalen. Kunden har derfor ikke rett til å konsumere, bruke, selge eller på annen måte ta affære som forhindrer at produkter kan tilbakeleveres til Purefun Group AB før eierskap har gått over til kunden.

Forbehold om kansellering

Purefun Group AB forbeholder seg retten til å heve avtalen dersom kunden har handlet i ond tro på grunn av feil som kunden visste eller burde ha visst, for eksempel feil informasjon om pris eller kvantitet på nettstedet. Hvis kansellering av bestillingen blir gjelende har kunden ikke rett til erstatning eller annen kompensasjon fra Purefun Group AB.

Forbehold om endring

Purefun Group AB forbeholder seg retten til, uten varsel å endre innholdet på dette nettstedet, som inkluderer, men er ikke begrenset til, tilbud, priser og kampanjer. En slik endring påvirker ikke eksisterende avtaler mellom Purefun Group AB og kunden.

Forbehold om ansvar

Purefun Group AB skal anses fritatt fra alle forpliktelser i henhold til denne avtale om ansvar ellers skulle ha oppstått på grunn av hendelser som ligger utenfor denne avtalen, Purefun Group ABs virksomhet eller som vanligvis følger preseptorisk lov.

§12. ANSVARSFRASKRIVELSE

Force Majeure

I tilfelle av regjeringens handlinger eller unnlatelse, ny lovgivning, arbeidskonflikt, krig eller krigsfare, store forstyrrelser av den offentlige orden, sabotasje, ekstreme værforhold, brann, eksplosjon, naturkatastrofe, ulykke eller andre omstendigheter utenfor Purefun Group AB kontroll og som Purefun Group AB med rimelighet ikke kunne overvinne eller forutse vil Purefun Group AB ha rett til å trekke seg fra sine forpliktelser i henhold til denne avtalen. Ved slike hendelser skal Purefun Group AB ikke holdes ansvarlig for skader som kunden kunne ha.

Reservasjon for leverings forsinkelse utenfor Purefun Group ABs kontroll.

Oppstår en forsinket levering som skyldes forhold utenfor Purefun Group AB kontroll, skal ikke Purefun Group AB være ansvarlig for skader som følge av en slik forsinkelse i leveransen. I et slikt tilfelle har ikke kunden rett til erstatning eller annen kompensasjon fra Purefun Group AB, med mindre en annen avtale er bestemt mellom Purefun Group AB og kunden eller ved bestemmelse av gjeldende lov.

§13. PERSONVERN OG KONFIDENSIALITET

Opplysninger, personlige data eller annen informasjon som kunden oppgir til Purefun Group AB vil bli lagret og behandlet i digitalt format. Purefun Group AB er ansvarlig for data som er lagret og behandlet i samsvar med personopplysningsloven. Kundens data vil bli brukt av Purefun Group AB for å muliggjøre og sikre oppfyllelsen av avtalen.

Personopplysningsansvarlig:

Purefun Group AB (Org. 556744-5209)

Box 72

31222 LAHOLM

Sverige

Kundedata som lagres:

-Navn

-Addresse

-E-Post

-Telefonnummer

-Personnummer

-Kjøpshistorikk hos Purefun Group AB

Registerutdrag:

Hvis du som kunde har inngått denne avtalen som privatperson har du rett til en gang per år, kosnadfritt å kreve et registerutdrag. En utskrift som viser informasjon som er lagret om deg. Du må be om dette ved å sende en signert forespørsel til adressen ovenfor. Hvis informasjonen vi har om deg er uriktig, ufullstendig eller misvisende, vil vi selvfølgelig rette disse.

Sletting av kundedata:

Du som kunde kan skriftlig og undertegnet begjære at din kundedata på Purefun Group AB blir slettet, med forbehold om slik informasjon er nødvendig for at Purefun Group AB for å kunne opprettholde regnskap og bokføring.

§14. ØVRIGT

Politianmeldelse

Purefun Group AB politianmelder rutinemessig alle bedrageri og bedrageriforsøk

Ulikheter mellom ulike publikasjoner

Dersom det er forskjeller mellom opplysningene på nettstedet og andre publikasjoner, skal opplysningene oppført på nettstedet være gjeldende. Dette gjelder ikke for opplysninger som er åpenbart er falsk eller villedende i en sammenligning mellom de ulike publikasjonene.

Materiale, logoer og varemerker

Alt materiale som er publisert på nettstedet, inkludert programvare, logoer, lydfiler, varemerker, tekst og bilde er beskyttet åndsverk. Denne beskyttelsen betyr at materialet ikke kan brukes uten rettighetshaverens tillatelse, materialet kan ikke kopieres eller på annen måte overføres til tredjepart uten Purefun Group AB eksplisitt tillatelse. Eventuelle brudd vil bli politianmeldt.

Formål med informasjonen

All informasjon på dette nettstedet, uavhengig av format, er publisert kun med det formål at besøkende skal kunne bruke nettstedet. Purefun Group AB er dermed ikke ansvarlig for konsekvenser eller skader som kan oppstå hvis denne informasjonen blir brukt til noe annet enn det ovennevnte formål.

Cookies

Cookies er små filer som er lagret på brukerens datamaskin når han eller hun besøker et nettsted. Nettstedet bruker følgende typer cookie-filer

Session cookies: Lagres bare midlertidig på datamaskinen din for å kunne bruke nettstedet uten problemer. Når den besøkende stenger ned nettleseren slettes besparte session cookies.

Persistent cookies: Er lagret på datamaskinen, og er permanent. Persistent cookies brukes blant annet til å identifisere en returnerende besøkende og noen ganger også som grunnlag for statistisk program .

Opt-in: På nettsiden har du som besøkende alltid rett til at så fort som du besøke vår hjemmeside velge om du vil at cookies skal lagres på datamaskinen din. Hvis du velger å ikke akseptere dette,vill ingen permanente cookies lagres på datamaskinen din, men dette kan føre til at vår hjemmeside ikke fungerer optimalt når du besøker den.

Tvister

Tvister mellom Purefun Group AB og du som kunde prøves i domstolene som følge av preseptorisk lov. I tilfelle at en sak havner i retten vil Purefun Group AB følge rettens avgjørelse. 

LETER DU ETTER NOE ANNET?